Afrekenen

LET OP DIT IS EEN VOORBEELD PAGINA

Komt u er niet uit hoe u de gegevens moet invullen?

We gaan u hier punt voor punt uitleggen hoe het moet.

 

Wat komt u tegen als u op deze pagina komt!

Afrekenen
 

Reeds-klant
Als u al eerder heeft gekocht of als u zich heeft geregistreerd kunt dit invullen.
U gegevens zijn dan al bekent en hoeft u geen verdere gegevens in te vullen.

nieuwe-klant
Bent u nog geen klant maar wil u wel alle voordelen van klant zijn.
Dan kunt u zich hier ook registreren.
Let er dan wel op dat bij u gegevens ook om een wachtwoord gevraagd wordt.
Die moet ook hier in gevuld worden net zo als de rest van uw gegevens.

 

direct-afrekenen
Als u zich niet wil registreren maar natuurlijk wel wil kopen kunt u Direct afrekenen gebruiken.
Let er dan wel op dan u op de site niet terug kan kijken hoe de status van u order is.

 

Belangrijk wat we invullen:

Als u Direct afreken gebruikt ziet u dit blok wat u moet invullen.
personlijke-gegevens
Hier vult u uw voornaam in en uw achternaam.
Heeft u een bedrijf kunt u dat ook invullen dat is niet verplicht.
Dan is u Email belangrijk om de order gegevens door te kunnen mailen.
Ook krijgt u een bevestiging van uw bestelling per mail.
Een Telefoon nummer voor als we eventueel contact moeten zoeken met u.

 

persoonlijke-gegevens-met-ww
Als u zich registreert ziet u er dus ook wachtwoord bij staan.
Vergeet dat niet in te vullen anders kunt u niet afrekenen.

 

Verzend gegevens:

adresgegevens-ander-afleveradres
Voor het verzenden van u bestelling is het belangrijk dat we de juiste adres gegevens nodig hebben.
Hier moet u dus uw eigen adres in vullen dit is tevens het factuur adres.
Vergeet bij straat ook niet uw huisnummer in te vullen.
Postcode is voor de post heel belangrijk.
Woonplaats spreekt voor zich.
Het land is te veranderen door op het pijltje naar beneden te drukken.
Dan ziet u alle landen staan en kunt u het land kiezen waar het naar toe verzonden moet worden.
LET OP : We versturen niet naar elk land.
Als u een land heeft geselecteerd en u ziet staan bij verzend methode AFHALEN IN WINKEL en verder niets.
Dan sturen we niet standaard naar dat land.
Wilt u het dan toch ontvangen neem dan contact met ons op dan zoeken we uit wat de verzendkosten zijn voor uw land.
Doe dit eerst voor u verder gaat.
Als er staat AFHALEN IN WINKEL en u heeft geen andere keus, dan wordt het dus niet automatische verzonden.

 

Ander afleveradres:

 

Heeft u een ander afleveradres dan het factuur adres kunt u dit aan geven.
Staat er een V in het vakje.
afleveradres-zelfde
Dan is het adres gelijk aan het adres waar we het naar toe versturen.

Is het adres anders?
Dan haalt u het V weg door er op te klikken.
afleveradres-anders
Dan ziet u er direct onder een nieuw blok openen.
Hier kunt u op twee manieren een adres in geven.
ander-afleveradres
Hier kunt u een adres in voeren van het andere adres waar het naar toe verzonden moet worden.
Bijvoorbeeld uw werk of bij familie en kennissen.

Ook is het mogelijk het pakket op één van de 2400 afhaal punten van post NL te laten afleveren.
Handig dan kunt u het daar gewoon ophalen.
Hoe moeten we dit dan doen ?

Druk op het landkaartje en er opent een nieuw venster.
Post-NL-adres
Daar kunt u bij zoeken een naam of een postcode invullen en op zoeken drukken.
Dan zien we in hetzelfde venster de afhaal punten bij uw in de buurt.

post-NL-adres
Als u daar een postkantoor ziet staan waar u het pakketje wil ophalen klikt u er op.
Dan verschijnt er op de kaart het adres van dat postkantoor.

post-nl
Dan drukt u op bevestigen.
Dan gaat u weer terug naar het andere scherm en ziet u dat het adres is ingevuld.

Post-NL-adres
Verander deze adres gegevens niet, anders komt het niet aan waar u het wil
LET ER OP dat u Voornaam en achter naam hier op zijn ingevuld.
Dit moet uw eigen naam zijn en niet die van het aflever punt.
Deze naam is belangrijk omdat u de gene bent die het moet afhalen en dat wordt bij het postkantoor op gezocht op uw naam.